tiistai 25. syyskuuta 2012

My B-Day

Mulle kuuluu tosihyvää ! täällä on säät jatkunut samaan malliin, vähän on aamuisin viileämpää, mutta voi toki olla, että olen vaan tottunut kuumaan ilmaan. En tosiaan odota suomen kylmiä talvia! 21. Syyskuuta oli mun synttärit !:) Oli mahtava viikonloppu.

Perjantaina mentiin porukalla syömään Red Lobsters:iin jossa siis myydään pelkkää merenelävää ja muuta sellaista. Sieltä mentiin paikkaan nimeltä "Boomers!". Boomers! on vähänniinkuin huvipuisto, mutta siellä on kaikkea muuta kivaa ! Siellä oli Kartingia ja Törmäilyveneitä ja Paintball:ia ja LaserTag:iä ja Minigolfia, kaikki mahdolliset huvitukset löytyi ! Menin Boomers!:iin Angien kanssa ja meillä oli kyllä mahtavinta aikaa !

Lauantaina oli synttärijuhlat kavereitten kanssa :) Grandma oli kutsunut 2 muuta vaihto-oppilasta jotka hän on asuttanut perheisiin lähialueilla toinen on Italiasta ja toinen Belgiasta. Grandmahan on vaihto-oppilas koordinaattori niin hänellä on muitakin vaihto-oppilaita majoitettuna lähialueilla muihin perheisiin. Vietettiin tosiaan hauska iltapäivä altaalla, kunnes alkoi satamaan ja Belgialaisen oppilaan täytyi lähteä kotiin. Altaan jälkeen minun kaverit ja Italialainen vaihto-oppilas tuli meidän luoke ja syötiin pizzaa ja synttärikakkua !
Illalla lähdettiin kokoporukalla Luna Star nimiseen Open-mic baariin ja mä menin rohkeasti lavalle kitaran kanssa veisaamaan pari laulua! toinen laulu oli suomeksi. Sain paljon kehuja :P.

Sunnuntaina ei oikeastaan taphatunut mitään erikoista. Oli taas vaan tavallinen päivä, käytiin leffoissa ja syötiin kiinalaista ruokaa

Maanantai oli Seniorpanoramic, joka käytännössä tarkoitti sitä, että kaikista senioreista otettiin yhteiskuva ja sen jälkeen saatiin hengailla juhlasalissa muiden kanssa. Hetkonen minähän en oo seniori? Ei haitannu koska kaikki pitää mua "Jeniorina" (seniori+juniori= Jeniori), joten se oli ok kaikkien mielestä että oon kuvassa ja pidän hauskaa senioreitten kanssa ! :) 

Huomenna keskiviikkona on taas vapaapäivä, koska juutalaisilla on taas joku Pyhäpäivä (kiitos) ja suunnitelmissa on, että mennään Miamiin käymään ja sieltä mennään massiiviseen SawGrass Ostoskeskukseen ! Joka on kuulemma aivan järkyttävän kokoinen

(kuvat tulee myöhemmin)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti